مهندس علی یاری مدیرعامل و نایب رئیس هلدینگ انرژی سپهر همزمان با ششم اردیبهشت ماه، سیزدهمین سالروز تاسیس هلدینگ پیامی را صادر نمود

شرح پیام بدین شرح است:
بسْمِ اللّهِ الَّذى هُوَ مُدَبِّرُ الاْمُورِ
سهامداران گرانقدر
همکاران ارجمند
سپاس خدای را عزوجل که فرصتی پدید آمد تا ضمن تبریک ششم اردیبهشت ماه سیزدهمین سالگشت تاسیس هلدینگ انرژی سپهر، از یکایک همکاران گرانمایه که دغدغه و آرمانی مشترک چون «پیشرفت صنعت پتروشیمی ایران اسلامی عزیز» را در اندیشه خود می پرورانند، تشکر و قدردانی نمایم.
بلاشک تمام اهتمام و تلاش سهامداران محترم، مدیران پرتلاش و کارکنان خدوم این هلدینگ در طول این سال ها همواره بر عملیاتی کردن اهداف متعالی مجموعه استوار بوده و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکرده اند؛ اما امروز با تمام آن فرازها و فرودها، مسیری پیش روی انرژی سپهر قرار دارد که همدلی و تلاش بیش از پیش یکایک همکاران و سهامداران گرانقدر را طلب می کند تا سرانجامی نیک را برای این مجموعه و  شرکت تابعه رقم زند.
در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) به عنوان « مهار تورم و رشد تولید » نامگذاری شده از یکایک مدیران عامل شرکت های تابعه، انطباق برنامه‌های سازمانی با این اهداف والا و راهگشا انتظار می‌رود تا به عنوان قسمتی از جامعه‌ی صنعتی و اقتصادی ایران عزیز، نقش ملی و میهنی خود را نیز به بهترین نحو ایفا کرده باشیم.
در پایان مجددا مراتب قدردانی خود را از تلاش بی دریغ یکایک شما عزیزان ابراز داشته و امیدوارم با کوشش مضاعف و همدلی راستین خود بتوانیم گام های موثرتری در تحقق برنامه ها، اهداف و ماموریت های شرکت برداریم. انشاالله.
 *برای ختمِ سخن دست بر دعا داریم
امیدوارِ قبول از مُهَیمِنِ غَفّار
سعدی*
 *علی یاری
مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره هلدینگ انرژی سپهر*

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *